zondag 12 april 2009

Plan een activiteit met behulp van 'Doodle'



Tijdens het grasduinen in het uitgebreide gamma web 2.0 toepassingen die er zoal bestaan, ben ik gestoten op Doodle: easy scheduling. Deze toepassing belooft een hulpmiddel te zijn bij het plannen van een vergadering, zakenlunch, familiebijeenkomst, filmavondje of een willekeurige andere groepsactiviteit. Hierbij neem ik dadelijk de proef op de som. Eva heeft mij gevraagd om na de Paasvakantie eens een chatsessie via Meebo te plannen met jullie allemaal. Ik heb gebruik gemaakt van Doodle om hiervoor een aantal data en uren voor te stellen. Via deze link kunnen jullie laten weten op welke momenten je beschikbaar bent om mee te doen. Eens testen of dit vlotter gaat dan via het heen en weer sturen van e-mails, zoals dergelijke afspraken meestal gemaakt worden!

1 opmerking:

  1. Dag Karla, ik ging je Doodle nog voorstellen. Wij gebruiken dat onder collega's heel veel om vergaderdata af te spreken. Super dat je het al ontdekt hebt! Ik kan jammer genoeg bijna nooit op de voorgestelde uren, altijd aan het lesgeven, en dan is het nogal moeilijk :-) Maar ook al kiezen jullie een datum waarop ik niet kan, ik probeer zeker even - al is het tijdens de les - te komen piepen. Groetjes, Eva

    BeantwoordenVerwijderen